torsdag 24 september 2009

Lidingöloppet på gång !

Nu drar det ihop sig!

Efter att flera LGRare visat god form på Tråddragar-rundan ser vi nu fram mot en härlig drabbning på Lidingön.

Om jag räknat rätt är vi 10 från Gnosjö-Åsenhöga som springer långa rundan, plus många som deltar i de kortare varianterna .
Eftersom vissa dock är anmälda i diverse mystiska klubbar...så får jag reservera mig för hur många vi är.
Själv skulle jag aldrig nedlåta mig till att tävla för Adidas, vi vet ju alla att det är Asics som gäller.
Fast o andra sidan, mina nyss insprungna Asics har fått en spricka redan! Oacceptabelt på en kvalitets-sko. Ska det möjligen förhindra en max-prestation på de 30 kilometrarna? Grus i dojan har man ju hört talas om..

Vem har toppat formen bäst??
Michael o Andreas: har visat stigande form på sistone, men vågar dom gå ut hårt nog?.
Göran: ..alltid lika stark...men håller han för denna ovana påfrestning?
Michael Hellström: ska hans hemliga långbacksträning bära eller brista?
Daniel: vi vet att hans ben är starka ju längre det håller på..men har han farten..?
Simonsson och Jonas: Ska någon utsocknes slå sig för bröstet vid dagens slut?
Kvarnsund: har börjat höstsäsongen lite försiktigt, men tränat stenhårt sista veckorna, hur långt har han kommit?
TB: Borde vara i god form, men ÄR han det? Ingen vet. Själv hittar han inte ens kortbyxorna.
Lennart Davidsson också anmäld, ska bli spännande att se var han står.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar