tisdag 24 april 2012

Rikard 8:a i Terräng-DM.


Rikard Claesson är i sagolikt fin form just nu.
Två superstarka seedningslopp till Göteborgsvarvet kröntes av en 8:e plats i Terräng-DM i Växjö gångna helg.
På kuperad bana slog han till med 13,51 på 4 km.
Gör om det den som kan..

Mattias gör den ena starka träningsrundan efter den andra, under 37 på LGR börjar gå på rutin.

Thomas N. håller sig fortsatt på mattan pga av sin handskada, men på den mattan har han gott sällskap.
Både Göran, Michael och Daniel har fått avstå träning på senare tid.
Krya på er, det är mycket roligare när vi är många!

Idag tisdag hade Andreas bestämt sig för att sätta års-personbästa på LGR.
Med mig o Mattias som farthållare lyckades han bra med detta, EN SEKUND
bättre (42,35) än förra noteringen!
Själv var jag också jättenöjd, närmade mig 40-strecket för första gången i år.
Känns bra eftersom jag närmar mig 50-strecket i ett annat sammanhang..hujedamej..

H Hägg.. lite mager information om hans senaste vecka. Fuskträning på gång..?
Sören.. samma sak, begränsad info tyder på stor mängd fuskträning.
Håkan.. det går vilda rykten om oerhörd träningsmängd, vad är på gång?
Nordenström.. ingen info
Bosse G.. håller som alltid låg profil, och slår oss sedan alla i Gbg..(1,24 IGEN..?)
Ann-Britt.. håller hög profil, ROPAR UT från sin balkong om sin träning! Bra!
Monica.. ingen info, men vi anar allt bättre form. Micke.. ingen info..
Linda.. det viskas om storform..



Kör hårt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar