fredag 27 maj 2011

Heja Daniel och Thomas Nilenfors!!

Sitter hemma i köket och äter sill-macka.
Tröstätande för att jag inte är på plats i Stockholm.

Önskar att benen var lite piggare så att jag kunde hängt med o coachat Daniel till en tid runt hans mål 3,30.
Och se Nilenfors göra ett kanon-lopp ner mot 3 timmar.
Men nu får jag väl följa er på nätet istället.

Lika så bra det förresten, för några 3,30 klarar jag inte just nu.
Men jag kanske kunde hängt med ett par-tre mil.
Ohhhhhh, vad jag längtar till Stockholm Marathon..!

Undrar just om benen skulle hålla?
Man kanske skulle ångra sig och sticka upp i morrn bitti!
Ohhhh, vad härligt det skulle vara att bara jogga runt i lite halvlusigt tempo o njuta av publikens hejarop!

Bäst att åka ner o tanka bilen om längtan blir alltför svår.

1 kommentar: