torsdag 20 maj 2010

Uppladdning i dur o moll...





Nu gör vi alla de sista förberedelserna inför loppet i Göteborg.
Väskan ska packas, naglarna klippas och fart-ränderna målas.

Tyvärr måste meddelas att en av LGR-gängets främsta företrädare, Andreas, lider av bristning i hälsenan. Trots ihärdiga läkaringrepp (se bild) tycks den inte gå att rädda.
Vila ordinerad.
Thomas har inte blivit av med sin sträckning i baklåret, men tack vare personlig massage-instruktös (se bild) hoppas han kunna genomföra loppet.
Skador har aldrig stoppat honom.

Daniel har utlovat en rusch-test ikväll mellan skurarna.

Nilenfors misstänker lindrig infektion, men har längst in i garderoben hittat motmedel som han hoppas ska hinna verka.

I övrigt är det klent med information, alla laddar i det tysta.

Vi ser fram mot en härlig helg med mycket för- och eftersnack....typ:

-Åt du dubbel portion pasta..? Inte konstigt om du var seg då!
-Var sprack 4,22-tempot för dig?
-Var det verkligen klokt att springa låghalt?
-Jag skulle aldrig tagit på mig den långärmade t-shirten.
-Pannkakor! Aldrig mer före ett lopp, tacka vet jag en grillad i bröd.
-Skosnöret gick upp, varför lär jag mig aldrig att göra dubbelknut!?
-Såg du han den där kraftige i gröna tröjan, han sprang FÖRBI mig vid 15. Jag ska lägga av nu.
-Vet nån om Kvarnsund tog sig runt, han verkade snuvig i torsdags
-Skit också, jag trodde jag kunde slå Bolmgren i år.
-Prata inte om mat än, jag vill bara dö.
-Rätt nöjd faktiskt, men nästa år siktar jag på 1,33.
-Har nån sett nån brandman..? -Nä, dom har inte startat än.
-Har nån sett Michael? -Ja, han ligger i tältet där borta bakom traktorn.
-Trocadeeeeeeeeeeeroooooooo,snabbt!!!
-Har nån sett Bolmgren? - Ja, han nämnde nåt om Sahlgrenska.
-Har nån sett Daniel? -Ja, han står där borta på prispallen ihop med Nordenström.
-Har nån sett Göran? -Ja, det är han som sitter där borta i skuggan med det stora leendet.
-Har nån sett Olof? -Nä.
-Har nån sett Monika o Mia? Ja, igår kväll. Sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar