lördag 30 augusti 2014

Hillerstorp Adventure Race 2014 !


Det blev en mycket trevlig fredagskväll på och runt Storåvallen.
Uppemot 300 löp- och motionsintresserade hade samlats för att springa någon av de tre distanserna som erbjöds.

Förutsättningar:
1 eller 2 varv på en flack bana,  valde man 2 varv blev det en kvartsmara 10,5 km.
Dessutom ett trevligt barnlopp på 1,5 km med många deltagare.
Arrangemanget förlöpte perfekt, ett bra samarbete mellan Thule och Hillerstorps GoIF.

Resultaten får ni försöka hitta själva på Hillerstorps Goif websida, men en bild med några välkända Gnosjölöpare vill vi gärna bjuda på:




På bilden ser vi:

Stående:
Tryggve "Karl Alfred" Gustavsson, mycket ekologisk spenat i dom armarna.
Andreas "snart tar jag dig" Pettersson, usch så nära mig du var nu igen...pust..
Thomas "skidgubben" Bolmgren, men en o annan löptävling blir det fortfarande.
Mia "visst syns jag bra i det här pannbandet" Svensson, allt starkare för varje år.
Monica "studsbollen" Hellström, spänstig som få, stark i backarna.
Isak "jag bor i Hyltan" Nilsson, superstark skidåkare, god löpare.
Linda"PT" Johansson, bra på det mesta, stark o snabb.
Linus"kolla vad snyggt jag sätter fram benet" Åkerlund. Glad o  skäggig.

Utslagna:
Per"fighting-face" Simonsson. Kul att se dig i tävlingsspåret igen, bra kämpat!
Mikael "chock-rosa" Hellström. Presterar normalt ibland, överpresterar när man minst anar det.

Så var då två av loppen i "Gnosjö-klassikern" avklarade, det sista - Tråddragarrundan - återstår.
Väl mött då!



 







  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar