torsdag 27 mars 2014

Ny Superstjärna på längdskidor


Det har kommit till min kännedom (via min väl utvecklade spionorganisation) att en ny stjärna tänts på skidhimlen.

Robert Thörnell har i största hemlighet varit på träningsläger i Idre.
Han hade sällskap av sin coach Maggan, samt ett flertal andra Åsenhögabor som är villiga att stötta honom i hans satsning mot yppersta eliten.

-Jodo, bekräftar Robban. Detta stämmer precis.
Jag har samlat ihop ett team som jag nu bar ska hitta på ett namn för, det gäller ju att hitta något fartfyllt som passar min personlighet.. Teamet består av

Robert Thörnell           1:e åkare
Maggan Thörnell         Personlig coach
Henrik Alm                  Tränare och 2:e åkare
Elisabeth Andersson    Medicinsk expert
Göran Andersson         Chaufför och vätskelangare
Lina Alm                      Massös
Moa Alm                      Mental coach
T Bolmgren                  Vallare

-Som ni alla förstår, säger Robban, så handlar det om en rejäl satsning, nu väntar jag bara på att sponsorerna ska börja ringa.


Nedan ser vi några av Team-medlemmarna.  Henrik, Robban resp Moa:







    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar